slider 5 dla i2m

Automatyzacja serwisu

Automatyczne monitorowanie serwisu

Mamy dla Ciebie przyjazne rozwiązanie do przyjmowania i obsługi zgłoszeń serwisowych. Dzięki niemu łatwo zoptymalizujesz procesy związane z obsługą serwisową, poprawisz szybkość realizacji zleceń oraz satysfakcję klienta.

System do obsługi zgłoszeń serwisowych, przyjmuje zgłoszenia klientów z kilku różnych źródeł. Dlatego zastosujesz go zarówno do obsługi zgłoszeń pochodzących z formularzy ze stron internetowych jak i automatycznych zgłoszeń systemowych.

I2M – iMac srewis-min (1)

Chcesz wiedzieć co zyskasz?

  • pełna kontrola nad obsługą serwisową
  • skrócenie czasu reakcji obsługi serwisowej
  • optymalizacja czasu pracy i kosztów obsługi serwisantów
  • szybkie rozliczenie kilometrówki i części serwisowych
  • zwiększenie satysfakcji klientów
  • poprawa konkurencyjności firmy
  • optymalizacja procesów

Kompatybilność z innymi systemami

Jeśli posiadasz flotę pojazdów, która cały czas jest w trasie, z systemem do obsługi zgłoszeń systemowych I2m, zaplanujesz dokładną trasę przejazdu, obsłużysz i rozliczysz wizytę serwisową (integracja z planerem Webfleet TOMTOM Telematic).

Jeśli korzystasz z systemów do obsługi magazynowej (takich jak np. Comarch), system umożliwi Ci szybkie i łatwe rozliczenie pobranych z magazynu części serwisowych.

Co więcej, jeśli jesteś firmą z branży produkcyjnej i posiadasz maszyny, które chcesz monitorować, przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie do zarządzania i monitorowania maszynami online. Dzięki licznie rozmieszczonym w urządzeniach czujnikom, otrzymasz narzędzie do zbierania, gromadzenia, a następnie przetwarzania danych o alarmach.

Zalety systemu do monitorowania i obsługi serwisu