Mamy dla Ciebie przyjazne rozwiązanie do przyjmowania i obsługi zgłoszeń serwisowych. Dzięki niemu łatwo zoptymalizujesz procesy związane z obsługą serwisową, poprawisz szybkość realizacji zleceń oraz satysfakcję klienta.
System do obsługi zgłoszeń serwisowych, przyjmuje zgłoszenia klientów z kilku różnych źródeł. Dlatego zastosujesz go zarówno do obsługi zgłoszeń pochodzących z formularzy ze stron internetowych jak i automatycznych zgłoszeń systemowych.
Jeśli posiadasz flotę pojazdów, która cały czas jest w trasie, z systemem do obsługi zgłoszeń systemowych I2m, zaplanujesz dokładną trasę przejazdu, obsłużysz i rozliczysz wizytę serwisową (integracja z planerem Webfleet TOMTOM Telematic).
Jeśli korzystasz z systemów do obsługi magazynowej (takich jak np. Comarch), system umożliwi Ci szybkie i łatwe rozliczenie pobranych z magazynu części serwisowych.
Co więcej, jeśli jesteś firmą z branży produkcyjnej i posiadasz maszyny, które chcesz monitorować, przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie do zarządzania i monitorowania maszynami online. Dzięki licznie rozmieszczonym w urządzeniach czujnikom, otrzymasz narzędzie do zbierania, gromadzenia, a następnie przetwarzania danych o alarmach.
Łatwe decyzje biznesowe
Skuteczna i natychmiastowa analiza biznesowa
Poprawa najważniejszych wskaźników KPI